Tuesday, April 10, 2012

aku OKU kau NAK??

segala bermula pada hari itu..
segala berubah..
aku serba kekurangan..
kau NAK??
bukan kekurangan
ZAHIR or BATIN..
syukur aku sempurna..
FIZIKAL & MENTAL
tetapi..
aku seorang..
orang kurang upaya(OKU)

tenaga dan kemampuanku..
tak seperti dulu..
kau nak??

lagak dan gayaku..
tak seperti dulu..
kau nak??

jika kau taknak..
aku mengerti..
ramai lagi diluar sana yang menanti

jika kau taknak..
aku mengerti..
hilanglah diri mu itu tanpa ku sedari..

itu
jika kau taknak..
aku mengerti..

by: mokja hariz

1 comment:

  1. tak pandang sume tuh. cukuplaa saya tahu awak syg saya. takkan semudah tuh saya putus asa dgn awak. segalanya bermula pada hari itu. segalanya berubah. saya punn tak sempurna. saya sayang awak. tlg. jgn putus asa dgn saya.

    ReplyDelete