Saturday, April 2, 2011

finaL

dh lame aku tak update blog nie..
walaupon takde umat pon yg nak bace..
ape aku kesah..
janji enjoy..
paper final aku start 21.4 abis 30.4..
so ape2 event after 30hb laa..
best thing yg trjadi dlm bulan 3 mmg best..
sbb tuh aku ckp best thing..haha..
koz..
aku n membe2 brtungkus lumus nak join ukm's open..
ukm's open??ragbi laa..ape lg..
walaupon letih sgt2 tp aku enjoy gler..
even tak dpt medal but pengalaman tuh penting..
thanxx to membe2 yg brsusah pyh n bg komitmen..
respet lu la bro..

ensem tak??
hahaha..
ramai ckp aku dh kurus sikit..
entah laa..
puji or sindir??
that all..
lau ade mase trluang or aku buang mase..
aku updatekn lg yehh..
adiosss..

p/s>one more doakn final aku slamat yeh..taknak ar repeat2 paper..
cm &*&!*&..

No comments:

Post a Comment